Szukaj na tym blogu

niedziela, 24 lutego 2019

Amatorskie szachy

   Ze szachami mam kontakt od ponad 20 lat, jednak nigdy nie osiągnąłem znaczących sportowych sukcesów. Pomimo słabej gry deska szachowa wciąż przyciąga mnie jak magnes i zajmuje sporą cześć mojego wolnego czasu. Od dwóch lat szachy są również dla mnie formą dodatkowego zarobku. Od czasu uzyskania licencji instruktorskiej uczę bowiem najmłodszych adeptów podstaw gry.
Mam również nadzieję, że przyczynie się, w jakimś stopniu, do rozwoju tej dyscypliny w moim regionie.

   O czym będę pisał? Z pewnością o wszystkim szachowo powiązanym ze mną i okolicą mojego zamieszkania, a także chciałbym komentować ciekawe wydarzenia z Polski i ze świata oczami laika.

   Na początek życzę sobie wytrwałości w pisaniu a potencjalnym czytelnikom, cóż pewnie tego by z chęcią powracali na tę stronę :)

1 komentarz:

  1. Wiesz - gdyby nie jeden wypadek, nigdy bym nie zaczął grać w szachy. Od jakiegoś czasu jestem maklerem, wybrałem najlepszą platformę z forex broker rating i po prostu pracowałem. Pewnego dnia odkryłem, że jej założyciel Ildar Sharipov grał w szachy profesjonalnie! Postanowiłem spróbować i proszę bardzo! Dowiedziałem się, że szachy naprawdę pomagają skoncentrować się na sprawach biznesowych ...

    OdpowiedzUsuń